Veelgestelde vragen

Kunnen we je helpen?

Ik heb een WasstraatPas code ontvangen, wat nu?

Wanneer je een WasstraatPas code hebt ontvangen heb je recht op een wassing bij een van de aangesloten wasgelegenheden. Voordat je van je wasbeurt gebruik kunt maken moet je WasstraatPas code activeren, dit doe je via de knop 'WasstraatPas code activeren' op de hoofdpagina.

Hoe gebruik ik mijn WasstraatPas op locatie?

Na het activeren ontvang je in een mail een unieke link waarna je een locatie moet kiezen om je wassing te claimen.

Wat is het verschil tussen een basis- en een premium wassing?

Het verschil tussen een basis- en premium wassing verschilt per wasgelegenheid, dit wordt niet bepaald door WasstraatPas. Op onze locatie pagina kun je terugvinden welk programma er wordt aangeboden bij jouw wasgelegenheid. Op de website van de wasgelegenheid kun je informatie terugvinden wat het programma precies inhoudt.

Uit welke wasgelegenheden kan ik kiezen?

WasstraatPas werkt samen met verschillende wasgelegenheden. De actuele lijst met wasgelegenheden is te vinden op onze locaties pagina. Over het algemeen biedt de WasstraatPas de mogelijkheid om gebruik te maken van de volgende wasconcepten:

  • Kettingstraten
  • Roll-overs
  • Wasboxen
Mijn favoriete wasgelegenheid staat niet op de kaart

Balen! Het kan gebeuren dat jouw favoriete wasgelegenheid niet meedoet met WasstraatPas. Maar niet getreurd, elke wasgelegenheid kan zich aanmelden. Meld de locatie zich na jouw aanbeveling en doet deze voor minimaal 6 maanden mee, dan ontvang je een wastegoed van €150,-.

Heb je nog een vraag?

Op werkdagen te bereiken van 09:00 tot 17:00

Heb je een andere vraag, opmerking, feedback of kom je er toch niet helemaal uit? Klik dan op de onderstaande knop om ons een mail te sturen.

WasstraatPas Banner laptop